.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تاسيس دانشكده علوم پايه در دانشگاه آزاد رشت

معاون آموزشي دانشگاه آزاد اسلامي واحد رشت گفت: تاسيس دانشكده علوم پايه در دانشگاه آزاد اسلامي واحد رشت تصويب شد.

عليرضا اقدامي با اشاره به تصويب تاسيس دانشكده علوم پايه در واحد رشت اظهار داشت: اين دانشكده با چهار رشته آموزشي شيمي، رياضي، فيزيك و زيست‌شناسي از مقطع كارداني تا كارشناسي ارشد از مهر سال 90 دانشجو مي‌پذيرد.
وي با بيان اينكه اين مصوبه در تاريخ 21 اسفند جاري ابلاغ شده است، افزود: تاسيس دانشكده مديريت و حسابداري در واحد رشت نيز در حال پيگيري است.
معاون دانشگاه آزاد رشت خاطرنشان كرد: دانشكده مديريت و حسابداري نيز از مقطع كارداني تا كارشناسي ارشد دانشجو مي‌پذيرد.
وي همچنين از برگزاري دوره‌هاي آموزش ضمن‌خدمت و كوتاه‌مدت با اعطاي مدرك معتبر دانشگاهي براي كاركنان اداره‌ها و نهادها خبر داد و تصريح كرد: اين دوره‌ها به منظور ارتقاي كيفي سازمان‌ها و نهادها و ارگان‌هاي تابعه گيلان برگزار مي‌شود.
به گفته اقدامي اين كلاس‌ها با بيش از 200 گرايش در رشته‌هاي مختلف مانند جغرافيا، كشاورزي، روابط عمومي و علوم ارتباطات، علوم ورزشي و تربيت‌بدني، زبان انگليسي، علوم پزشكي و پيراپزشكي و خدمات ارائه مي‌شود.
وي بيان داشت: علاقه‌مندان با مراجعه به سايت دانشگاه آزاد اسلامي واحد رشت مي‌توانند از رشته‌هاي مورد نظر اطلاعات كافي به دست آورند.
معاون دانشگاه ازاد رشت با اشاره به اينكه ثبت‌نام كارداني بدون كنكور نيز در ابتداي هر ترم براي داوطلبان و علاقه‌مندان به ادامه تحصيل همچنان ادامه دارد، اظهار داشت: در راستاي توسعه سطح تحصيلات تكميلي، دو رشته جديد در مقطع كارشناسي ارشد با عنوان شيمي تجزيه و باغباني با گرايش ميوه‌كاري در اين دانشگاه تصويب شده است.
وي با برشمردن برخي از رشته‌هاي در حال تصويب افزود: رشته‌هاي سنجش از راه دور در مقطع كارشناسي ارشد و سيستم اطلاعات جغرافيايي (gis) در مقطع كارشناسي ارشد نيز براي نخستين بار در گيلان تصويب مي‌شود.
اقدامي اضافه كرد: براي تاسيس دانشكده‌هاي مذكور دو واحد ساختماني در دست احداث است كه تا مهر 90 به بهره‌برداري مي‌رسند.
وي از تصويب رشته‌هاي كارشناسي ارشد تربيت‌بدني و علوم ورزشي، كارشناسي نانو، مهندسي شيمي، مهندسي كشاورزي با گرايش توسعه روستايي تا مقطع ارشد، رشته فيزيك مهندسي، مهندسي فناوري اطلاعات، كارشناسي ارشد شيمي، فيزيك و شيمي كاربردي و كارشناسي ارشد زراعت خبر داد.
معاون آموزشي دانشگاه آزاد رشت گفت: براي توسعه رشته‌هاي پزشكي نيز مقدمات اوليه انجام شده است.
وي به برگزاري آزمون دكتري جغرافياي برنامه‌ريزي در واحد رشت اشاره كرد و افزود: نتايج اين آزمون 54 نفره مهر 90 با انتخاب شش نفر مشخص مي‌شود.
اقدامي توسعه تحصيلات تكميلي در واحد رشت را به نفع گيلان دانست و خاطرنشان كرد: برنامه‌ريزي در سطح توسعه تحصيلات تكميلي از سياست‌هاي اين نهاد است.
وي به تاسيس برخي از گرايش‌هاي رشته مديريت بازرگاني در سال 89 اشاره كرد و افزود: رشته مديريت بازرگاني با گرايش‌هاي بيمه، بازاريابي، داخلي، مالي و مديريت تحول نيز در واحد رشت تاسيس شده كه امسال در سه گرايش دانشجو داشت و از مهر 90 در تمام گرايش‌ها دانشجو جذب مي‌كند.
معاون آموزشي واحد رشت همچنين از تاسيس دانشكده جغرافيا در آينده نزديك خبر داد و بيان داشت: پس از تصويب پنج دانشكده، واحد رشت شرايط جامع شدن در گيلان را پيدا مي‌كند كه مزيت‌هاي خوبي براي دانشجويان و اساتيد دارد./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.04 seconds.